Sunday, May 30, 2010

Viimased pildid Melbourne´ist

Pika hilinemisega jätkan oma reisipiltide ja -kirjeldusega...
Alice Springsist lendasime tagasi Melbourne´i. Jõudsime õhtul, see kord olime hostelis King St Backpackers, mis asus eelmise hosteli kõrval, aga oli palju korralikum. See hostel meile meeldis, Melbourne` is soovitan kindlasti selles hostelis ööbida:).
Päeval käisin mina kunstigaleriis (klõpsisin seal hunniku pilte, aga neid vast siia laadima ei hakka:)) ja Katu botaanikaaias. Mõlemasse kohta sai tasuta bussiga. Saime pärast kunstigalerii juures kokku, jalutasime Crafts Marketsisse (väike turg). Kell oli juba palju ja ilm vihmane.
Pilt teiselt poolt jõge ehk kunstigalerii poolsest küljest.
Vot selline rahakott:)
Õhtul saime kokku minu sõbra Campbelliga, kes elab Melbourne´is. Kohalikuna viis ta meid igasugustesse huvitavatesse pubidesse, kuhu ise iial minna ei oskaks. Mõned neist asusid sellistes nurgatagustes, kuhu ise ei julgeks minnagi (eemalt vaadates tunduvad tupiktänavana, kus ainult suured prügikastud). Kohad ise olid väga lahedad ja erinevad. Pilti tegime viimases pubis, kus oli emu pärlikeega ja see kaelkirjak!:)
See mõnus õhtu oli sobivaks punktiks meie põgusale, aga väga meeldivale tutvusele Melbourne´iga. Lubasin Campbellile, et hiljemalt jaanuaris olen taas Melbourne´is, sest tahan minna Australian Openile (tennise võistlus). Lisaks on mul ju käimata Tasmaanias, sinna on kõige parem minna just Melbourne´ist. Lisaks jäid ajapuudusel Melbourne´is mitmed kohad käimata. Melbourne´is pole ühtegi maailmakuulsat asja, seepärast ei osanud arvestada palju seal peaks aega varuma... lisaks oli meil ju sel reisil vaja nii palju näha!
Taaskohtumiseni Melbourne - meid ootab roadtrip!
Umbes sel hetkel avastasin, et pidime auto kätte saama kl 9 hommikul, mitte kl 11 nagu mina miskipärast olin arvanud!!!!:)

1. No löpuks ometi juttu ja pilte ka!!!

2. Nii helikopter kui matkaauto on nii nunnut värvi, et ainult sellepärast juba oleks pidanud nendega sõitma :D
    Tahaks ka teada, mida sa praegu teed ja kas paned juuksed igal hommikul krunni ja soengu geeliga kokku, et ei peaks päev otsa laskma neid sirgendajatega lokitada :D