Sunday, September 19, 2010

ja veel elust Bowenis

Ja siis mul on veel pilte elust Bowenis, mis ei käi alateemade hostel, Bowen ja töö alla:).
Nimelt oli mul ju vahepeal sünnipäev. Nüüdseks juba ammu, aga mulle endalegi üllatuseks selgus, et viimati kirjutasin blogi juunis!
Sünnipäev oli mulle nii orgunnitud, et kutsutud oli u 30 inimest ja hostelist viis meid buss Mehhiko restorani. Osad inimesed tulid ise sinna kohale (autodega ja kohalikud). Sünnipäevaks ostsin spetsiaalselt musta kleidi ja kontsakingad!
Mehhiko restoran oli muidu väga viis, aga kahjuks ei saanud me kõik ühe laua ääres istuda, vaid kaks eraldi lauda oli. Ma siis käisin teises lauas ka aeg-ajalt, sh pilte tegemas:).

Teise laua rahvas...

Ühel laupäeval toimus karavanpargis kostüümipidu - meie kolmekesi olime riietatud nukkudeks - vasakult Heejin, Rachael, Naoko (toogas, tema ei olnud nukk) ja mina:)
Ühel reedel oli Korea tüdruku Sunny sünnipäev ning sõime Korea toite! Korea toidud on väga vürtsikad, aga kuna kõik vürtsikaid toite ei söö, siis see kord valmistati osad toidud vähemvürtsikad:). Väga maitsev oli!


Heejin, sünnipäevalaps Sunny ja tema boyfriend Min.
ja siis saabus kurb hetk, mil Rachael jättis meid maha ... 4ks nädalaks. Kohtume taas Taimaal!
Viimasel hommikul käisime traditsiooniliselt (kui keegi lahkub) hommikust söömas kohalikus puu- ja juurviljapoes. Väga hea odav pood on ning lisaks pakutakse ka hommikusööki. Asub väikese jalutuskäigu kaugusel meie hostelist. (hostel meil muidu asub linnast väljas ja ilma autota on suht jama, hosteli buss käib teatud kindlatel aegadel poes ja muudkui peab ootama seda... viimasel ajal üritame poes käia kellegagi, kellel on auto:))
Rachaeli reisimisest väsinud ja räsitud kohver.
hüvastijätt Rachaeliga...
peale 5 kuud kooselu...:)
Saatsime Rachaeli bussi peale ja sõitsime koju, korraga saime sõnumi, et buss peatub me kõrval bensukas!!! Veetsime veel natuke Rachaeliga bensukas aega:).

Reedeti palun ma Stephanie´l või Rachaelil oma juuksed ära sirgendada ja siis me läheme linna ainukesse ööklubisse QB (Queens Beachil asub) tantsima!
Üks tantsupilt ka:)

3 comments:

  1. No löpuks enne äratulekut kirjutad siis ka oma elu-olust. No parem hilja kui mitte kunagi!!! Huvitav oli lugeda igatahes!

    ReplyDelete
  2. No ikka parem hilja kui mitte kunagi! minu poolt oli väga suur pingutus igatahes:) kallid!

    ReplyDelete
  3. Monna pead endale facebooki tegema siis oled koguaeg kursis :)...seal muidugi eriti juttu ei ole, aga piltide j2rgi saab aimu mis elu Marin elab :D

    ReplyDelete