Wednesday, February 23, 2011

minu sõber Kindle

Eelmisel sünnipäeval sain endale uue sõbra - Kindle´i. Kindle on asendamatu, eriti reisides. Mina lihtsalt ei saa raamatuta ja siis oli kogu aeg üks häda, et ei saa ju raamatuid kaasa tirida. Mul on ju heade raamatute omamisvajadus ka, ma ei saa jätta head raamatut hostelisse maha, nagu paljud reisijad teavad, vaid need peavad ikka mu riiulisse lõpuks jõudma...

Nii ma siis reisisingi eelmisteks jõuludeks koju kott raamatuid täis! Olin Austraalias avastanud Harry Potteri raamatud. 2dollari eest ostsin HP viimase raamatu, mis oli esimene, mida mina lugesin! mõtlesin, et 2 dollari eest võiks ju küll uurida, milles selle raamatu fenomen seisneb. Ja oligi superlahe raamat! Sel aastal tekkis mul suur tahtmine uuesti neid lugeda, aga raamatud olid ju mul Hiiumaale toimetatud ja kahjuks digiraamatuna neid veel pole/polnud... jäid uuesti üle lugemata.

See-eest aga said paljud uued huvitavad raamatud loetud. Minu lemmikute alajaotuse all on sellised raamatud (neist Barrack Obama ja John Dos Passos on veel lugemata):

Nagu esimeselt pildilt näha on üks mu lemmikraamat Tony Blairi autobiograafia, teine lemmik on Nelson Mandela autobiograafia, mille ma ostsin paberraamatuna ka Taist. Ei suutnud lihtsalt kiusatusele vastu panna. Nii soodne hind oli ja ma olen seda alati oma raamaturiiulisse tahtnud!

See ongi Kindle´i puhul kõige raskem, et mulle ju meeldivad ikka raamatud füüsiliselt ka ja raamaturiiulis... aga eks reisil oleks tegi harjumise lihtsamaks ja see ka, et mu raamaturiiulid on ju Tallinnas, kaugel ära:).

Nelson Mandela raamat on Hiiumaal. Läbi lugesin Aasia reisil, nii hea raamat oli!

Kindle´it ma tagasijõudes polegi lugenud, sest eesti keelseid raamatuid loen ma endiselt paberil. Eesti e-raamatuid kahjuks täiesti mõistetamatutel põhjustel Kindle´iga lugeda ei saa. Kahju, aga eks ise teavad, mul jäävad ostmata:), muidu mul oleks ilmselt "Minu Eesti 2" loetud, nüüd pean ootama... a ehk kunagi jõuavad Eesti raamatud ka Kindle´isse.

ps Kindle´i puhul on kõigele lisaks super see, et saab Amazonist alla laadida tasuta näidiseid! Need pole sugugi väga lühikesed ja peaks ülevaate saama küll, kas tahaks seda raamatut lugeda või mitte. Huvitav, kas ma siis "Eat, Pray, Love"´i puhul näidist ei lugenudki... sest selle raamatu puhul ma pole esimesest peatükist veel kaugemale saanud... aga võib-olla polnud sobiv aeg selle raamatu lugemiseks:). Üritan teinekord jälle.

No comments:

Post a Comment