Wednesday, April 14, 2010

Kata Tjuta

Kui Ulurut päikesetõusul pildistamas käisime, siis nägime ka Kata Tjutat! Kuigi Tom polnud Kata Tjuta kohta midagi öelnud, arvasin et tegemist on Kata Tjutaga ja tegin sellest pilti. Hiljem selgus, et oligi Kata Tjuta!
Kata Tjuta tähendab aborigeenide keeles "palju päid" ja nagu kõikide mägede jms puhul on neil oma muinasjutt (dreamtime story), kuidas need on tekkinud (ma täpselt ei mäleta, aga need on nende esivanemate pead, tarkade meeste omad:)).
Karu vaatepunkt ehk siin võib kohata karusid:D:D:D
ja selle kübara ma ostsin surfipoest spetsiaalselt Uluru jaoks, et päikese eest kaitseks! pikad varrukad (sõna õigekirja kontrollisin ÕS-ist! mina kirjutaks ühe r-iga) on seepärast, et mul käed olid juba eelmisel päeval natuke liiga palju päikest saanud.

see on meie giid Tom.


grupipilt
õppisime kividest värvi saama, et teha maalinguid, nagu aborigeenid tegid. samu värve kasutasid nad oma koopamaalingute tegemiseks.




Inglased kutsusid Kata Tjutat The Olga´s, alles hiljem hakati jälle aborigeenide nimetust kasutama. Inglise keelne nimetus Ulurule on Ayers Rock.

1 comment:

  1. Väga vinge!!! Ja piltide pealt saab aru, et seal on ka pisut soe :D Ma praegu ikka hommikuti natuke kraabin auto esiklaasilt jääd.

    ReplyDelete