Wednesday, April 14, 2010

Kings Canyon

Kings Canyonis matk algas kohe südamerabanduse tõusuga. Tõus oli nime vääriline, kohe alustuseks on selline tõus ikka eriti raske. Hing tahtis kinni jääda, ega füüsiline töö võhma küll juurde ei anna. Tundub, et tugevamaks ma ka ei saa, ainult vigastusi on tekkinud:). Üles me igatahes saime ja enne 2 matkakaaslast, kelledest ühel oli hiljuti põlveoperatsioon ja teine paksukene... aga no vähemalt me ei olnud viimased!:)
Hiljem oli matk juba lihtsam, nii raskeid tõuse enam polnud ja musklid olid soojaks saanud:).





keegi hull vastaskaldalt loopis sealt kive alla. meie lihtsalt hõikusime ja saime teada et koreakad hüüavad sellistel puhkudel üksteisele jahhuuu, mis ei tähenda midagi:).
mul vist Bungle Bungle on juba kinnisidee, sest see pilt meenutab mulle ka Bungle Bungle´it:)

see pilt on esimesest õhtust. Ööbisime tähtede all swagides. Swagid on Austraalia leiutis, nende sisse kobitakse magamiskotiga, magamisalune on pehme ja swag on telgi asemel. Kuidagi paremini ma seda hetkel seletada ei oska. Mina esimest korda nägin seda Austraalias oma esimesel roadtripil, siin on swagid väga levinud ja mulle ka väga meeldis selles magada. Soe ja pehme ja hommikul lihtsalt rullid kokku:). Rattaga muidugi oleks raske tassida.

Õhtusöök oli lõkke ääres. Olime kamba peale ostnud pakiveini (siin kutsutakse seda kastiveiniks) ja giid Tom küpsetas meile kängurusaba. Ma ei oskagi öelda, mis maitsega on, sest mulle sattus küll nii kehva tükk, et sealt suurt midagi süüa ei olnud:). Känguruliha muidu mulle väga maitseb.
Esimesel õhtul natuke juba sõbruneti, aga peoks ei läinud, enamus läks suht vara magama. Matk oli seljataga (Kings kanjonis) ja järgmisel päeval pidi varakult ärkama, et Ulurut päikesetõusu ajal näha.
Uluru ja Kata Tjuta ning Kings Canyon kõik asuvad Alice Springsist u 500km kaugusel, nii et päris palju tuli meil bussis ka sõita. Esimesel päeval Tomil oli raskusi meie nimede meelde jätmisega (ta üritas muidugi kohe kõigi nimed korraga meelde jätta), ütlesin, et minu nime saab meelde jätta et Mariin nagu submarine (allveelaev). Olen seda oma nime selgitamisel siin tihti kasutanud (nagunii olen siin Mariin mitte Marin). Tom jättis selle meelde ja tutvustas mind kogu bussile Submarine´ina (nii jäin ka kohe kõigile meelde) ja lasi mulle Beatlesite "Yellow Submarine`i", mis kogu bussil tuju heaks tegi:).

1 comment:

  1. See nime asi on küll väga hea trikk :D Eriti muidugi, kui inimestel juhtub kohe "Yellow Submarine'i" laul selleks puhuks tagataskus olema :D

    ReplyDelete