Saturday, April 10, 2010

Melbourne on väga lahe!

Nagu ikka Austraalia linnades, on ka Melbourne`is hiinalinn.


Melbourne´is on lahedad tänavavalgustid.


mõned tänavad Melbourne´is tuletavad mulle meelde San Franciscot, mitte et ma seal käinud oleks:)

see vanaaegne tramm on tasuta vaatamisväärsustega tutvumise tramm, mõeldud turistidele, aga kasutavad seda vist ka kohalikud, sest tramm oli pungil inimesi täis. Sõitsime ainult ühe peatuse, mõttetu on vaatamisväärsuste trammiga sõita, kui sa midagi ei näe:)



veel üks tänavalamp. kõrval tõld:)


Kuulus Flinders raudteejaam.


Melbourne on ilus suurlinn. Erinevalt Sydneyst jätab suurlinna mulje.

karussell-karussell....

minu suurepärase uue fotoka päikeseloojangu võte! ja ilus vaade linnale Yarra jõe äärest.



see on öise linna võte:)
Ma ei oskagi Melbourne´i kohta midagi muud öelda, kui et väga lahe linn on. Kohe hakkas meeldima (erinevalt Sydneyst). Jalutasime ringi, tegime pilte. Muuks ei jäänudki aega. Peatusime Melbourne Connection Traveller hostelis, millega rahule ei jäänud. Internetist tundus nii ilus, tegelikult oli suhteliselt urgas. Üks öö oli enam-vähem, aga järgmisteks öödeks Melbourne´is (ehk tegelikult eilseks ja tänaseks, sest kirjutan blogi hiljem) broneerisime naaberhosteli King St Backpackers (ja oleme sellega väga rahul).
Ilmaga meil vedas, just sel päeval oli väga ilus ja päikeseline ilm Melbourne´is. Juba varahommikul pidime lennujaama sõitma (kl 5se bussiga rongijaamast), sest lend Alice Springsi väljus 6.30! Transport on Austraalias kallis, edasi-tagasi bussipilet (Skybus) lennujaamast linna maksis 26 dollarit, ühte suunda ostes veel kallim.

7 comments:

  1. Hei-hei, kuhu matka jutt ja pildid Ulurust jäid?? :P Palun neid kaaa
    Marge

    ReplyDelete
  2. Kuna ma Katu blogisse kirjutada ei oska, siis kirjutan siia, et see teie 3- päevane matk sisaldas ikka rohkem ilusaid pilte, kui ühes kolmepäevases matkas iialgi tohiks olla :D Eriti need Uluru omad olid nagu pildiraamatust, raske uskuda, et lähed kohale ja saadki nii ilusa värvilise pildi ja pilvedega ja puha. Tavaliselt sellistes kohtades on ikka lihtsalt liiga terav valgus ja selline udu vine :D Ja lõkkes tehtud kängusaba söömine on ka eriti kade, maitsku pealegi nagu seajalg!!! Marin, sa peaks juba ammu Austraalia veinide osas proff olema, kirjuta neist ka midagi.
    Marge

    ReplyDelete
  3. Oehh, ma tahan kaaaa juba puhata ja mängida!!! kade kade kadeeee :)...kle anna mulle ka Katrini blogi aadress, tahan ka neid pilte näha millest Marge räägib :)

    ReplyDelete
  4. rännates ei ole ju aega blogida:):):)

    katu blogi aadress:
    http://www.travelpod.com/members/katublogi

    oleme juba Great Ocean Roadil ja loodame homme selle lõpetada ja Grampians National Parki jõuda!

    tänased tähtsamad uudised:
    - nägime juba teist päeva järjest koaalasid vabas looduses, niiiii nunnud! ja ei ole midagi nii uimased! üks lippas lausa mööda maad!!!!
    - lendasime helikopteriga üle 12 apostli!!!! niii lahe oli! jube ei olnud, ainult siis oli vastik, kui keeras. mina istusin ees ja mul polnud kusagilt kinni võtta!!!! klõpsisime palju pilte, millalgi laen need üles ka:)

    ja nüüd istume vetsus, et laadida fotokaid ja läpakat:):):)

    ReplyDelete
  5. wouuuw helikopteriga, nii laheee...kaua kestis palju maksis :)??? tahan teadaaaa ;)

    ReplyDelete
  6. ja tahan juba pilte :D...kärsitu olen, noh :D

    ReplyDelete
  7. Mina ei tea, te vist mõtlete osad asjad välja :D On jah hea rääkida, et päris koaala lippab päriselt üle tee ja siis lendame helikopteriga ja nii, kui oled teiselpool maakera ja keegi kontrollida ei saa :D

    ReplyDelete