Monday, March 23, 2009

Esmaspäev 23.märts 2009

Eelmisel nädalal kogunes tööpäevi ainult kaks ja seda arvestades saime jälle uskumatult palju raha! Kuigi hosteli nädala üürist jäi natuke puudu.... pidime säästudest võtma.

Täna käisime tööl, aga hoolimata sellest, et sel nädalal pidi palju korjata olema, korjasime natuke alla 3h ainult. Tumedaid viinamarju (Merlot), mida oli täitsa hea korjata, hoolimata sellest, et alguses olid kastid, mitte ämbrid (ämbrid on palju mugavamad). Ja hoolimata sellest, et palju pidi viinamarju korjata olema (seda ütles Josh ka), ei ole homme korjamist. Ilmselt ilmaga seoses, täna saime korjates vihma, aga see polnudki eriti vastik ja töötades ei hakanud külm.

Eelmisel teispäeval käisime Busseltonis. Läksime Markiga, aga jäime ööseks eestlaste juurde Busseltoni. Käisime üle pika aja väljas söömas, salati valik oli 13 dollarit ja nii rikkalik, et mul sai sellest kõht ilusti täis. Rumala peaga olin lasagne ka tellinud, sest ainult 1 dollari pidi juurde maksma, sellest jäi enamus järele (võtsin kaasa, aga ise ma sea süüa ei tahtnud, kusjuures karbi eest pidi 1.50 maksma!) Egne tellis hästi hea juustukoogi ka.

Busseltonis käisime jetty peal, mis on läänepoolkera pikim (1,8km). Selle lõpus on observatoorium, aga see oli halva nähtavuse tõttu suletud (ja liiga kallis ka:)). Midagi muud Busseltonis vaadata polnudki, käisime natuke poodides ka. Ilusaid ja normaalse hinnaga riideid ei näinud, aga ega eriti ei vaadanud ka, sest esimeses poes juba meenus, et palusin emal endale riideid saata, nii et ei peagi siit praegu ostma:).

Vahur tuli meile parklasse järele ja viis Silveri, Andrese ja Ingridi juurde. Lobisesime niisama, hiljem vaatasime filmi (rock´nrolla – mulle väga meeldis, Egne magas pool filmi maha) ja jõime veini. Vahepeal käisime Vahuriga rannas (jooksis koeraga), aga meil hakkas peagi jahe ja läksime autosse sooja:). Seejärel vaatasime telekast mingit lahedat saadet (vist oli nimeks Wipeout Australia), sai palju naerda. Üritasime Will Smithi filmi “7 pounds” vaadata, aga venis liialt ja tundus kurb ka nii, et keeldusime Egnega seda vaatamast. Ega pole nalja kka, viinamarjakorjajatel on hiljemaltkl 22 jube uni:).

Minul oli ilusti magamiskott kaasas, aga hoolimata instruktsioonist magamiskotid kaasa võtta ja sellest, et Egne pole oma spetsiaalselt aussireisi jaoks ostetud magamiskotti veel kasutada saanud, Egne ei viitsinud magamiskotti tassida:). Kavatses magada saunalinaga, aga unustas selle Vahuri autosse:):):)! Nii et ta sai Silver magamiskoti hoopis.

Elavad nad 3 magamistoaga majas, nii et meil Egnega oli lausa oma tuba!

Hommikul saime Vahuriga koju, sest ta läks Vasse Felixisse tööle. Päeval lebotasime niisama, õhtul käisin mina toakaaslastega pubis söömas – Marki, Sophie ja Steve´iga. Sophie on prantslanna. Kena, aga veider (suitsetab ühtteist). Steve oli siin ainult ühe öö, austraallane, Melbourne`ist. Tellisin pasta bolognese, sest eelmisel korral see nägi nii ilus välja. Oleksin pidanud lasagne´st tulenevalt aimama, et tomatikastmega asju nad siin teha ei oska, nii et suhteliselt halb toit oli:(. (Mark üks päev tegi see-eest väga head pasta bologneset, nii et see on isegi siin võimalik:)). Jõime klaasi veini ka toidu kõrvale, aga kuna meil oli kodus veini ja pubis nagunii eriti rääkida ei saanud, otsustasime hostelisse veini jooma tulla (Steve läks veini ostma). Teel hostelisse helistati Markile, et ta peab minema töö juurde kokteile välja mõtlema ja maitsema, mina sain ka kaasa (pakkusin ka ühe kokteili välja – morangoska, aga ütlesin, et nimi peaks siin olema maringoska:)). Varsti selgus aga, et kokteilide valmistamist siiski ei toimu, sest selleks tuleb baar sulgeda, aga inimesi oli veel (mõni ainult). Nii jäi minu kokteil ka sinna kirja panemata see kord. Selle asemel läksime Marki ja ta töökaaslastega tagasi pubisse (Settlers Tavern) ja tegime ühed joogid. Tulime varakult ära, sest järgmisel päeval oli tööpäev, kell 23 olime juba kodus:).

Neljapäeval käisime siis vahelduse mõttes tööl ja peale tööd läksime Vahuri ja Silveriga Pembertoni töövõimalusi uurima. Enne käisime Margaret Riveris Subways söömas, kus me polnud Egnega enne käinudki:) ja Egne ei suutnud valida, mida süüa nii, et lõpuks ta ostis pool Vahuri võileivast:). Võtsin kodust kaks vodka cruiserit (passionfruit) tee peale kaasa ja asusime teele:). Loodus oli ilus, eriti Pembertoni ümbruses ja Pemberton kena, va hostel (tundus peldik).

Töö kohta häid uudiseid polnud, õunakorjamist sel aastal polegi, sest torm rikkus saagi. Viinamarju pidi ka tavapärasemast vähem olema, aga Egne andis ühes viinamarjaistanduses oma numbri, et võib-olla 2 nädala pärast on vaja korjajaid (hooaeg veel kuu aega, nii et teoreetiliselt siis 2 nädalat saaks korjata). Süda on vähemalt rahul, et kohal sai käidud:).

Tagasiteel käisime Bicentennial Tree juures, mis on kõrgeim puu, mille otsa saab ronida (68m), mina muidugi ei roninud (plätud ka veel) ja Egne ronis natukene (et pilti teha:)). Ainus, kes puu otsa ronis, oli Silver.

Lisaks sõitsime mingi hetk valesti:) ja nägime emusid esimest korda!

Reedel käisime ka tööl, nii et uuest nädalast on tänasega 2 tööpäeva kirjas (arvestus on reedest reedeni), sest nädalavahetus oli meil vaba. See meile sobis, sest laupäeval oli meil väljasõit (ööbimisega) kavas. Nimelt läksime Marki töökaaslastega nende ühele töökaaslasele Justinile külla. Justin elab Augusta lähedal Molloy saarel. Sinna saab pisikese praamiga, kuhu mahub 4 autot ja liigub mööda mingit trossi või kaablit. Lisaks pole sellel juhti:), vaid Justin juhtis! Ülevedu maksab 2 dollarit auto kohta.

Läksime öösel peale seda, kui kõik olid restos töö lõpetanud ja olime üleval kuidas keegi 5-6ni! Jõime veini (mina ühe rummikoksi ka ja teised õlut) ja vaatasime kängurusid! Justin annab kängudele süüa nii, et nad tulevad ta hoovi sööma ja on umbes 2m kaugusel! Isegi pimedas tulid. See oli hästi lahe!

Majas oli 4 magamistuba ja lisaks veel telekatoad, nii et põhimõtteliselt oli kõigil oma tuba (st paarikestel omad toad ja üksikud ka veel eraldi)! Lisaks anti isegi saunalina! Tõeline luksus.

Hommikul oli üllatus see, et kell oli juba 12 läbi! Tundus, et võiks olla umbes 9-10. Pilves oli ka. Hea oli see, et kõik ärkasid väga ühel ajal. Peale hommikukohvi oli meil barbeque. Nii, et austraallaste lemmikajaveetmise viis ehk barbi on meil ka nüüd ära proovitud (ja esimesel austraallasel kodus külas käidud). Kõik sõid liha pooltoorelt, peale meie Egnega. Kängurud ilusti olid meil seltsiks (üks oli hästi suur) ja lisaks palju erinevaid linde (kookaburra ja papagoid, rohkem ma ei tea).

Seltskond oli meil: võõrustaja Justin, meie töökaaslane Freya, ameeriklased Tommy ja Kierstin, kanadalased Audrey ja Brendan, meie toakaaslane Mark ning mina ja Egne. Ameeriklased pidid hommikul varakult ära minema, sest nad pidid poolest päevast tööl olema. Kuna me kõik nii hilja ärkasime, siis nad jäid barbeque´st täitsa ilma. Meie chillisime seal umbes neljakani, siis hakkas ka kiire, sest osad pidid kuuest restosse tööle minema. Tagasi sõitsime kuuekesi ühe autoga! Aga ilusti mahtusime neljakesi tagaistmele.

Tore nädalavahetus olime. Saime jälle Eestist ühtteist rääkida. Brendan küsis, kas meil kõik blondid, pikad ja ilusad:). Lisaks küsiti, mille sarnane me keel on ja mis loomad on Eestis jne.

Täna isegi bossu (Steve) küsis, mida ma nädalavahetusel tegin:). Ütlesin, et käisime külas Molloy saarel, siis küsis, et miks ma pubis ei käinud:). Sellest loogikast ma ei saanud aru:).

1. "Busseltonis käisime jetty peal, mis on läänepoolkera pikim (1,8km)"

Et siis mis poolkeral te ikkagi olete? :p

2. Sul hakkab ilus jume juba tekkima ;)

3. eks siin juba natuke oldud ka:)