Sunday, March 1, 2009

Esmaspäeva 2.märtsi hommik

leidsime papagoid puu otsast:)

Randa minekust ei tulnud eile midagi välja, sest ilma ei olnud! Teel tööle Lida ütles, et neist pilvedest tueb välku, kuigi täiesti heledad pilved olid ja meile tundus uskumatu, et sealt võiks välku tulla:). Aga Frank ütles sama ja tööle jõudes juba välgutaski. Lida ütles, et vahest saadetakse siis koju, sest viinamarjaväljal ei tohi välguga olla, seal palju traate ja ohtlik. Õnneks Steve ütles, et ootame umbes 20 minutit, et teisel pool on taevas selge. Istusime autos ja umbes 20 minuti pärast läksimegi tööle.
Eile oli rohkem korjajaid, st lisaks tavalisele kambale mitu uut inimest, sest pidi palju korjata olema. Oli ka, sest meil läks 4h, kuigi suurem hulk rahvast. Hästi suured viinamarjakobarad olid nii, et ämbrid täitusid väga kiiresti. Kindlasti korjasime rekordarvu seetõttu, aga mul läks arvutamine täitsa sassi ja jätsin selle pooleli. Palusime Steve´il järgmisel korral tuua meile, et palju me oleme iga päev korjanud. Lida korjas 58 ämbrit!!! Me loodame, et korjasme 30:). Vahepeal küsiti, kas on vaja numbreid juurde (st toovad tagasi need, mis olid ämbrites, mis juba tühjaks kallatud), seda pole enne juhtunud! Ma ütlesin, et pole vaja, aga Joshi arvates oli mul liiga vähe alles ja andis mulle juurde:), nii et äkki oligi mul ikka suht palju korjatud:). Aga varsti sai meil töö juba valmis ka ja viimane rida oli kehvakene, vähe marju.
Täna korjamist pole, sest võtavad proove, aga täna Steve annab teada, kas homme on korjamine või mitte (siis ehk kolmapäeval). Puhkus tuli täitsa sobival ajal, sest olime 4 päeva järjest töötanud ja nii vara ärkamine ikka väsitab, ükskõik kas magad lõunauinaku või mitte.
Kuna randa ei saanud, siis olime niisama Margaret Riveris. Kuskile kaugele hääletada poleks jõudnud ja lähedal on meil vast kõik vaadatud:). Läksime hoopis niisama linna peale. Enne küürisime end puhtaks, sest viinamarju korjates läheb ikka päris mustaks! Vahepeal roomame veel ridade alt läbi, et kiiremini teise ritta jõuda:).
Eile oli pühapäev ja austraallastel on veider komme, et pühapäeviti on Sunday Session, st et pubides-baarides on tasuta muusika ja juuakse alkoholi nii, et esmaspäeval pea haige. Alustatakse juba päeval. Seda me eelmisel pühapäeval imestasime, et nii palju rahvast ja elavmuusika pühapäeva päeval! Frank ütles, et see komme sai alguse, et hotell avati rahvale pühapäeviti ja mängiti muusikat. Veider on see ikka, sest esmaspäev ju tööpäev:), va täna, kui siin on Labour Day (a la töörahva püha, küsisin Lida käest, ütles et sama, mis NSVL-is). Seoses pühaga on neil pikk nädalavahetus ja rahvast on kõik kohad täis. Sellepärast polnud meile Inne Townis kohta ka. Siinne hostel on uuem ja seda minu LP-s nt veel polnud ja mingis kohalikus brožüüris ka mitte. Meie leidsime selle ainult tänu sellele, et visitor centre´is oli nende reklaam.
Mina panin oma uue ilusa kleidi selga (mille ma Bunburyst ostsin, teist korda oli seljas:)) ja läksime Settlers Tavernisse, kus on hea majavein. Kuigi olin just kodus söönud ja pidime võtma ainult veini, võtsin ikkagi küüslauguleivad ka (tegelt ju saiad!) ja Egne võttis kreeka salati. Väljas oli paksult rahvast, sest seal oli elavmuusika, sees ikka leidsime koha (nägime Kieranit ka, st Egne nägi, mina mitte:)). Mul tuli veinist nii uni, et kaua ei jaksanud olla ja tulin koju magama (bänd oli ka selleks ajaks juba läbi), Egne läks veel natukeseks jalutama.
Ahjaa, poodi minnes helistas mulle Oskar! Ja natuke peale teda ema-isa. Ema küsis, kas ma juba tüdinud ei ole ja et ma tuleks tagasi. Selle tulemusena ma nägin unes, et ma läksin Eesti käima, aga olin väga segaduses unes, et kas ma olen nüüd Eestis või Austraalias ja et ma tahan ju Austraalias ikka veel olla!:)
Täna on väljas tugev tuul ja jahe, nii et randa ei saa. Mõtlesime hääletada kuhugi, aga nagu kiuste siin jälle köök koristamiseks suletud täpselt sel ajal, kui me tahame sööma minna, nii et vaatame, kas jätkub selleks aega! Tund aega koristavad! Eelmine kord koristasid siis, kui pidime check-out´i tegema ja siis öeldi, et see parim aeg koristamiseks! Nüüd on miskipärast parim aeg tund aega hiljem!
Saime l6ppude l6puks ikka s66ma ja s66mast tagasi tulles oli mulle tulnud Steve'ilt sms, et homme t66le!
Aga t2na lebotame niisama, sest t2nu hommikus66gi ootamisele l2ks nii kaua aega kaotsi, et ei j6ua kuhugi kaugemale h22letada ja l2hemal kohal on meil vaadatud. Aga ikkagi puhkep2ev ju, peabki lebotama:)

No comments:

Post a Comment