Monday, June 7, 2010

Snowy Mountains

17.aprill, laupäev

Päev möödus meil sõites. Mina sõitsin 120km, sh kiirteel (lubatud kiirus 110km/h:)). Olen ikka tubli. Nii suure autoga ma pole kunagi varem sõitnud, valel pool teed ka veel:)

Marsruut:
Halls Gap - Ararat - Ballarat - Bacchus - Marsh - Seymour - Wodonga.
Ararat ja Ballarat on piirkonnas, mida kutsutakse kullaväljadeks, me mingit kulda ei näinud:). Tegelikult seal kullakaevandused. Aga meil oli kiire Snowysse, nii et kihutasime neist linnadest mööda.
Ööbisime Wodonga karavanpargis.

18.aprill, pühapäev

Sõitsime Snowy Mountains ehk Lumiste Mägede Rahvusparki. Esimene peatus Khancobani Infokeskus, kust ostsime rahvuspargi passi (16$ auto kohta, kehtib 24h), saime kaardid ja ajalehed ja infot, mida rahvuspargis teha.

Scammel Spur Lookout, Mt Kosciuszko ehk Austraalia kõrgeim tipp jääb siit vaadates teiste mägede taha.
Infopunkti tädi väga kiitis Geehi kämpimise kohta, aga meile ei jätnud see mingit muljet (mh ütles, et palju kängurusid seal, me ei näinud ühtegi), lisaks asus see liiga kaugel Thredbost, kust algab matk Mt Kozzie (austraallased lühendavad kõiki sõnu, nii nad kutsuvad oma kõrgeimat mäge) otsa. Seetõttu sõitsime järgmisse kämpimise kohta ja ööbisimegi Tom Groggin kämpimiskohta.
Seal ootasid meid kängurud! Esimesed tõelised kängurud, keda Katu nägi, sest eelmised olid wallabid. Kängud olid päris julged ja lähedal, isegi natuke kõhe hakkas:).
Varsti saabus seltskond jeepidel, kes olid läbi metsa sinna tulnud ja ütlesid, et meie platsilt 100m eemal põllul on sadu kängusid! Sõitsimegi neid vaatama.
See kängu oli meie kämpaplatsil.

See on põld sajakonna känguga.
Ööbisime selles ööbimiskohas ainsatena.
P.S Teel Snowysse märkasime tee ääres dingot!
19.aprill, esmaspäev
Matk Austraalia kõrgeimasse tippu - Mount Kosciuszko on 2228km.

Matk oli üllatavalt lihtne, terve tee on matkarada, nagu laudtee, aga rauast:). Paremini ma ei oska seletada. See on ilus järveke teel mäetipu poole.
Alles lõpus läks rada veidi järsemaks. Kusjuures matka tasemeks oli kirjas keskmine raskusaste, mis tavaliselt tähendab, et on päris raske. See oleks küll pidanud pigem kerge raskusaste olema:).
Vaated mäetipust olid küll vägevad.
Peaaegu kohal!
Tipus!
ei tundu päris, tegelikult oleks tahtnud seda maalida:)

Austraalia kõrgeim tipp vallutatud!